söndag 27 mars 2011

Vilken....

...helg!

Ojsan, här var det ett tag sen =)
Det har verkligen varit fullt upp hela veckan.

Tisdag och onsdag var vi ju i Ullared =)
Underbart som vanligt. Hittade en massa fint.
Perfekta dagar, inte mycket folk alls....skönt.
Jobbade kväll både torsdag och fredag.
Efter jobbet på fredagen var det fest hos Madde, sen bar det iväg till Borgen =)
Roliga människor det finns, haha....

Lördagen var vi hos Anna. Träffades med ett helt gäng från coopet =)
Sjukt kul att träffa alla "gamla" tjejer.
Åkte ner till Hugos framåt småtimmarna.
Tack Anna för en jätte mysig kväll!

Vaknade kl 12 i dag!!
Herregud, när sov jag så länge!!
Man får ju lite småpanik, när man inser vad klockan är.
Har inte sovit hemma på två nätter, ska bli så skönt att få sova i sin egen säng inatt!
Nu ikväll har vi varit och firat Martin.
Blev smörgåstårta......inte bra, men det kan jag inte säga nej till =)
Malin följde med hem, och ska sova över, lite syskon mys <3

Klappar mig på axeln i dag, jag har tränat 4 dagar denna vecka.
Jag börjar må bra!! Känner mig pigg, och frisk framförallt.......
Många kilon kvar, men jag märker verkligen skillnad på dom jag har lyckats med.
Idag kom jag i ett par jeans som jag inte kunnat ha på länge, och igår skulle jag ha en tunika som var som ett hus på! Då blir man glad =)

Sov gott där ute =)


1 kommentar:

  1. Japp herrejösses två dagar var mer än vad jag klarade av tydligen, Men kul hade vi=) Duktig du är med träningen!!
    kram Tezz

    SvaraRadera

<3