torsdag 3 mars 2011

Ska det aldrig...

....ta slut =(

Mio vaknade kl 11!!!!
Och jag med såklart =)
Men det är olikt honom....sen åt han en halv flaska välling, och somnade om igen....=/
Han har nu sovit i 1½ timma.
Måste ju betyda att han inte är riktigt bra än....dom sa på läkarstationen att det var någon liten virus som var på väg bort, och att det var den som satt sig på magen.
Nu har han varit bra i magen i 2 dagar, då tror man ju att det är över....
Konstigt tycker jag att det är!
Mina bihålor börjar lätta lite grann, trycket över ögonen är inte alls lika mycket längre. Och det börjar gå att snyta sig...trevligt va ? =)
Men jag har konstant ont i huvudet....=(
Blir att vara hemma denna vecka oxå.
Nästa vecka, då jäklar!! Då ska det både jobbas och tränas igen, det har jag bestämmt!

Vi längtar till helgen här hemma, för då ska lilla Isabella komma och sova över. Ska bli så mysigt!! =) Hoppas bara att Mio inte blir sämre nu.....

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3