söndag 13 mars 2011

Gårdagen...

....i bilder!





Jag har aldrig sett Mio så exalterad och sprallig som igår på Busfabriken =)
Han var överallt, och jag med såklart =)
Det var premiär för oss på Busfabriken, och så här i efterhand så kan jag lova att det inte var sista gången!!
Vi kommer bli stammisar...haha.
Mio ÄLSKA den söta elefanten som gick runt och krama och pussa barnen, han var helt fascinerad ....=)
Söta Bella var en hejare på att klättra, haha , hennes föräldrar kommer få bekänna färg när hon kommer igång....;)
Bästa eftermiddagen på länge!
Till kvällen blev det melodifestivalen...tyvärr så somnade jag när dom skulle börja med folkets röster....trött mamma =)

Idag har vi eldat en massa skräp....jag säger bara VÅR!!!
LÖV it!
Nu är vi käkat en fruktsallad...mumsigt.

Trevlig söndag!

3 kommentarer:

  1. Låter riktigt mysigt, så söt Mio är :) Jag längtar som en tok tills jag får ta med Maja till busfabriken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. En underbar dag verkligen! Mio ser så jäkla söt ur där han står i klungan av barn :D

    Härliga knattar vi har <3

    SvaraRadera
  3. Jag förstår det Johanna! Du måste vara en perfekt moster att ha med sig till busfabriken =)

    Jaaa Lola dom finaste =)

    SvaraRadera

<3