söndag 13 mars 2011

Äntligen....

....som jag har väntat!

Snödropparna är här!
Härligt =)
Har fixat lite ute idag. Nu längtar jag tills man kan börja plantera lite fina blommor och få lite färger på trappan.
Sen åkte vi förbi svärföräldrarna en stund. Bella men föräldrar kom oxå =)

Gick inte riktigt som jag hade tänkt med maten idag.....
Min plan vara att göra ytterfile i ugn och rättikagratäng. Tyvärr så hade jag inte läst receptet så noga....upptäckte att gratängen skulle så inne i över 1 ½ timma, och det hade vi inte tid med....
Blev en färdig potatisgratäng ist...inte bra!
Nu har jag gjort gratängen lite senare =)
Första gången jag gör den, så det ska bli spännande att smaka den imorgon till lunchen.
Ni får receptet om den får tummen upp =)

Snart är det dags att hoppa i säng. Ska öppna imorgon på jobbet....gäsp.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3