onsdag 9 mars 2011

Trött...

...tröttare, tröttast!

Grymt trött, känns som jag har bly i kroppen!
Skulle ju vara skönt att få sova lite längre än till kl sex på morgonen när man ska jobba kväll!
Ikväll blir det att komma i säng innan elva!
Innan jag fick Mio var jag en riktig sjusovare, det var inte ovanligt att jag sov till 10-11 på morgonen, eller förmiddagen kanske man ska säga.
Om man fick önska så skulle det ju vara skönt att få sova till nio ibland =)
Det som är bra med att komma upp, är ju att man hinner så mycket på förmiddagen.

I morgon ska jag och Mio in till Sara =)
Vi ska planera inför Ullared!!! Jag längar sååå mycket tills vi ska åka!!
Ska bli härligt att få komma iväg och ro om oss lite.
Sen ska Sara klippa mig, kanske blir det att slänga i en färg oxå.
Ska bli mysigt att träffas, det var länge sen vi gjorde nått nu =)
Imorgon är det redan torsdag, det är inte klokt så fort det går!
Snart är det helg igen =)

Nu ska jag hoppa i säng....gäsp

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3