tisdag 1 mars 2011

Börjar bli.....

...förbannad!!!

Vi är inget annat än sjuka!
Började för mer än fjorton dagar sen.
Då ringde dom från förskolan, för Mio hade magsjuka.
Robban och jag delade på att vara hemma den veckan.
Under helgen blev Robban sjuk, hög feber helt borta =(
Måndagen, tog Mio till förskolan. Vid elva ringde dom, misstanke om magsjuka...igen!
Åkte hem. På kvällen insjuknade jag i samma som Robban. Länge sen vi var så sjuka, vi var som två urvridna sillar
Mio var lös i magen men ändå pigg.
På onsdagen fick även han feber =(.
Vi blev hemma hela veckan.
I söndags fick Mio feber igen.....suck.
Jag började få en grym huvudvärk, när jag vaknade på måndags var det riktigt illa, hade ont i hela ansiktet.... Tandvärk
Det vara bara att ringa tandläkaren det.
Mamma kom på dan och sa -Kan det inte vara bihållsinflamation?? Eftersom jag är så förskyld, och varit det länge nu.....
Var till läkaren med Mio , eftersom det gått mer än en vecka, behövde sjukintyg.
Frågade om dom kunde kolla på mig oxå....hon var rätt övertygad om att det var bihålorna.
Kändes ändå skönt att slippa åka till tandläkaren, framför allt slippa räkningen =)
Nu hoppas jag att det här går över fort, fort. Jag hoppas att jag hinner jobba lite på veckoslutet!
Håll tummarna för att det är sista svängen nu av alla sjuk(ighter)!

Största problemet blir ju pengar när man är hemma så här mycket.....det här hade vi ju inte räknat med när vi bokade resan till Turkiet.
Sen ska ju Jag och Sara till Ullared oxå!
Får snåla! Boring...=(

1 kommentar:

  1. Men visst är det irriterande! Jag hoppas verkligen ni får vara friska resten av året!

    SvaraRadera

<3