onsdag 9 mars 2011

En dag...

....att fira!

Dagen erbjuder ju både semlor och Kvinnodagen =)


Dom här fin tulpanerna fick jag av min älskling igår =)
Fick tulpaner av mamma förra veckan och dom var dags att kasta. Passade perfekt med en bukett nya.
Tack mitt hjärta!

Dagen till ära unnade jag mig en wienersemla =)
Men jag var duktig jag åt inte upp hela, tyckte det var för sött?? Ni som känner mig vet ju att inget är för sött och för mycket för mig......=) men jag tror nog att man är så ovan vid sötsaker nu så man får en liten chock av allt socker...bra va !

Har läst bloggar, kollat på Facebook och träffat människor hela dagen som är så glada!!
Det här härliga vädret gör underverk med oss, nu vill vi ha vår och massor med sol =)

Är lite kluven hur jag ska göra idag....jag ska träna, men jag är så förskyld så då blir det bara styrka isåfall. Då står jag och velar mellan det eller gå ut och ta en långpromenad.....
Lutar nog åt en långpromenad, då kan Mio somna i vagnen, och så kommer man ut i det friska vädret =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3