fredag 4 mars 2011

Kul...

...fredagskväll....;)

Idag har jag och Mio varit hos Mamma en sväng, kände mig skaplig, och sen är det skönt att få lite avlastning, och framför allt få komma bort från dom här fyra väggarna!
Jätte skönt att få komma iväg en sväng.
Bihålorna har verkligen blivit bättre idag, bara lite huvudvärk som är kvar.
Det är underbart att få känna att man börja orka lite igen =)
Jag ska dock ta det väldigt lugnt denna helg ändå. Nu ska vi bli helt friska!!
Jag är jobb sugen nu =)

Nu ikväll så har vi sorterat MASSOR med papper och satt in i pärmar.
Vi har inte gjort det sen innan renoveringen, så ni kan ju tänka er =/ Puuu
Men nu är det klart!

Sen blev det en film The switch med Jennifer Aniston.
Älskar såna filmer, man behöver inte tänka, och det slutar alltid lyckligt =)

Nee nu är det dags att göra kudden sällskap.

God natt

2 kommentarer:

  1. Ja det är dags att bli frisk nu tycker Jag, var ju ett tag sen vi sågs.. :) Är ju Mio sugen.. :) Skönt när papper sorteringen är klar heja heja... :)

    SvaraRadera
  2. Tror nog Mio är lite SaraoDennis sugen oxå =)

    SvaraRadera

<3