onsdag 9 mars 2011

Dagens...

...lunch.

Kycklinggryta med "morotspasta" och tomat.

Var en aningen osäker på om det skulle vara gott att ha morötter ist för pasta...
Men jag blir förvånad igen, det var godare!
Gör skivor med potatisskalaren....koka upp vatten, häll i morötterna, 1 min, klar!
Super enkelt och gott.
Kan helt ärligt säga att det är inte mycket i min "gamla" kost som jag saknar.... jag trodde det skulle bli svårt att ersätta dom här bas rätterna som man har pasta, ris, potatis till, men nej.
Det har gått överförväntan tycker jag...kul!

Det som jag kan bli sugen på ibland är ljust bröd med en ostskiva på, eller rostat bröd...men aja baja ;)

Nu ska vi fixa till oss inför förskola, och jobb.

Kram till er


1 kommentar:

  1. Litet tipps.Går bra att rosta mörkt bröd oxå, det brukar Amanda göra. Det är enda sättet att få henne o äta mörkt bröd:-)
    Massa lycka till till dig!
    Kram Tezz

    SvaraRadera

<3