söndag 6 mars 2011

Slarv....

,,,maja!!

Hade fotat massor både igår och idag, och hade tänkt göra ett blogginlägg om helgen.
Tror ni att jag hittar sladden till kameran? ne så klart inte, fasan, tappa sugen totalt då =(
Ja ja vi får se om den dyker upp, men jag orkar inte leta mera idag tyvärr...

Jag har iaf både varit ute och gått, och käkat bra. Men nu ikväll så fuskade jag när jag var hos min kusin på 20-årsfest. Hon bjöd på så mycket gott så då unna jag mig lite =)

Fasan vad irriterande, jag hade en döö söt bild på Mio ju,.....
Nått som jag är glad över är att imorgon ska jag jobba igen, och sen blir det träning, underbart att känna sig frisk!

Hoppas er helg varit lika härlig som min!

1 kommentar:

  1. Men stoppa i minneskortet i datorn gumman. Om du har ett sånt hål. Kram

    SvaraRadera

<3