måndag 21 mars 2011

Saknat....

...mig?? =)

Dålig uppdatering.....Jag vet... =)
Har haft fullt upp =)
Robban åkte till Sälen i torsdags. Så Mio och jag har varit själva.
Blev övernattning hos Mamma i fredags, sen blev det Tropicariet med Lola och Bella i Lördags.
Kvällen spenderades nere hon Mamma igen, blev kvar igen =)
Igår åkte vi till busfabriken med min Faster, kusin och Malin.
PÅ kvällen kom Robban hem =) Mysigt!

Idag har jag jobbat och varit på gymmet.
Blev -1 kg på vågen förra veckan..heja heja mig =)
Nu har jag packat inför morgondagen.....ULLARED!!!!
Äntligen är dagen D här =)

Nu ska jag hoppa in i dusch, sen får det bli god natt.

hej hej

3 kommentarer:

  1. Vad kul med Ullared. Jag har faktiskt fått karln att vi ska dit i sommar. Så stugan är bokad!!! =) Så himla härligt. Men jag lär väl inte ha några pengar, men nått kanske man kan fynda till barnen iaf!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det går åt rätt håll med vikten. Heja dig! Ha det så trevligt på Ullared och shoppa lugnt :)

    SvaraRadera
  3. Ha,ha så där ja nu är jag nöjd, med uppdateringen alltså!! Heja dig,med vikten:-)
    Kramelikram Tezz

    SvaraRadera

<3