söndag 30 januari 2011

Påminn mig....

...om att aldrig köpa en papegoja!

Oj, vilken bra helg jag haft!!

Jobbade till åtta i fredags. När jag sluta vara det raka spåret hem till Peter där det var förfest inför Borgen! En väldigt lyckad kväll, jag har nog inte haft så kul på borgen någon gång =)
Efterfest hos Peter, jag är ingen efterfest person direkt, men vi somnade ändå inte innan kl sex...pust.
Sen började hans underbara fågel fä att skrika 3 timmar senare....hmm det var skott pengar på honom då!
Vid lunch kom Robban och Mio in och hämta mig.

Till kvällen kom Sara och Dennis, blev Fångarna på fortet och en film =)
Så himla mysigt att ha dom här!

Igår tog vi tag i vårt hem, fixa det sista med förvaring, så nu är den biten klar =)

Nu ska jag fixa inför en dag och kväll på coopet.

Trevlig dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3