söndag 30 januari 2011

Det var länge sen....



Hur många gånger har du varit kär? 3 gånger

Favoritgodis: Smågodis.

Coolaste stad du har besökt: Bangkok

Action eller Skräck? Action....

Vill bli när du var liten? Konditor

När fick du din första kyss: 11 tror jag. ryska posten...hehe

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet var jag rätt lugn, högstadiet var det INTE lika lugnt....=)
Vad är du beroende av? Kan inte komma på nått faktiskt.
Dagens roligaste händelse: Att vi är lediga och har inga planer, tar dagen som den kommer....löv it!
Dagens tråkigaste händelse: Att jag borde städa av i datarummet....suck.....

Dagens humör: Bra, fick lite sov morgon...=).

Vilka tv-program följer du? Solsidan!!!,
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är lugn, klarar av stress rätt bra.

Vad gillar du minst? .Min mage för tillfället =(

Vad är det roligaste du vet? När vi är hela familjen och hittar på nått mysigt =).

Har du något motto? Att försöka behandla andra som jag själv vill bli behandlad..

Hemlig hobby? Tror jag inte...

Något vi inte vet om dig? Hmm finns säker nått, men då finns det säker en anledning till varför ni inte vet oxå....=)..

Vad ångrar du? Att jag inte har sagt vad jag tyckt när jag var yngre...
Vad önskar du? Att det ska vara April och vi åker till Egypten..
Vad klarar du inte dig utan? Mina underbara pojkar!.

Vad gör du helst en vardag? Sover ut, äter mys frukost, går ut med Mio en sväng och leker, sen kanske det blir en date med våra fina vänner till kvällen =)

Vad gör du helst en lördagskväll? Träffar vänner, över en god bit mat, senare spelar vi spel =)

Vad har du mest av i din garderob? Kläder som inte passar....=)

Drömjobb? En liten gård, med lite djur och ett stort grönsaksland.


Hoppas ni har en kanon söndag där ute =)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3