fredag 14 januari 2011

Bil....

....j***l!

Jag hatar verkligen bilar ibland!
Varför kan dom bara inte rulla, visst jag förstår att det finns förslitningsskador som kan uppstå, men mer en hälften av alla gånger så är det något annat h****te.
Ne då, jag är inte det minsta irriterad...läs ironi!

Skjutsa upp Mio till förskolan, så långt frid och fröjd. Sen hoppas in i bilen igen och den startar inte.....nehe, kul!
Försöker flera gånger, den tänder inte änns.
Börjar tänka, vad gör jag nu, måste ta mig till jobbet på nått sett. Ringer Robban, inte mycket till hjälp.....varför gör man det, vad skulle han kunna göra liksom...=)
Jaja, snackar med honom, då ser jag en gammal klasskompis syrra som har sina barn på samma förskola som Mio. Chansar och frågar om hon ska in till stan, och det skulle hon =) Kom lite sent men, men.
Sen kom nästa problem.....hur ska jag ta mig hem..haha, men det löste sig så bra att mamma skulle in till stan, fick sluta 2 timmar tidigare, inte mig emot en fredag =)
Men det ska ju jobbas in såklart.
Det bästa var att jag hann gosa med Mio och natta honom, min underbaring =)

Trevligt helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3