torsdag 13 januari 2011

Orolig...

...Mamma!

Var som sagt på Bvc idag, gick rätt bra med sprutan, blev ju ledsen såklart, men det gick över fort.
Sen var han mest fascinerad över plåstret.
Sen kolla hon så båda testiklarna fanns, men hon hitta bara den vänstra.
Två läkare kom in och kände, men ingen av dom kände den.
Denna procedur tog ju ett tag så dom blev väl försenade, så jag fick bara veta att jag skulle få en remiss till kirurgen, och sen var det hej då!
Nu är jag orolig som f**n. Vad händer??
Kirurgen?? Ska han opereras då eller?? Är det farligt?? Kommer han kunna få barn??
Ja många frågor har jag =(
Har surfat runt lite, men blir inte mycket klokare på det. Ringt sjukvårdsupplysningen, ja den sköterskan visste ju inte så mycket för hon hade ju bara tre flickor...Waf!
Tack för den hjälpen!
Någon som har varit med om det här, eller vet något?

Kram

5 kommentarer:

  1. Usch, stackars er!! Har tyvärr ingen info att lämna till dej=( Kram på er // Malin J

    SvaraRadera
  2. Jag vet en tjej vars sons ena testikel bara hade "trillat ner".. Om ja inte minns fel så gjorde de bara ett litet ingrepp och hjälpte den på traven lite så att den hamnade på rätt plats. Och vad ja fattade det som så ska det inte ha någon påverkan för framtiden.. Jag ska höra hur det gick till exakt för säkerhetsskull..

    Det kommer gå fint det där ! Kram på er

    SvaraRadera
  3. Ja vill du göra det, skulle vara snällt =)
    Hoppas det går bra med försäljningen, håller tummarna.

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att allt ser bra ut, den har säkert bara inte ramlat ner än - sa de inget om det? Kram

    SvaraRadera
  5. Vad jag förståt så ska dom ha "trillat" ner vid den här åldern.

    SvaraRadera

<3