lördag 8 januari 2011

Premiär...

.....för hummer

Igår var Sara, Dennis, Tezz & Thomas här på middag!
Vi gjorde gratinerad hummer, det är nått jag aldrig prövat så det var lite spännande =)
Kan väll säga att jag inte tycket det var helt lätt, att få ur allt kött ur hummern till en början, men efter ett tag fick jag in snittsen. Vi hade färska och rökta räkor till oxå, mmm himmelskt gott var det.
Sara hade med sig ett alkoholfritt mousserande vin som var så gott som jag måste rekommendera till er! Det heter Chapel Hill sparkling, tillsammans med maten blev det pricken över i´t



Idag har vi en lugn, och skön dag, ska fixa med förvaring lite här och där =)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Det var en UNDERBAR kväll, trevligt var bara förnamnet... Alltihop var kanon gott.. Trevligt sällskap var ett pluss.. =)

    SvaraRadera
  2. Jag drack mängder av chapel hill under graviditeten :D Supergod verkligen!

    SvaraRadera

<3