torsdag 3 februari 2011

Är det inte helt....

.....underbart med bilar!!

Jag blir så trött!
Skulle in till stan igår, stängde av bilen som vanligt, vad jag vet kan man bara göra på ett sätt??
Sen när vi skulle iväg igen då startar den inte....=(
Får tag i Dennis som ska komma och hjälpa mig. Provar igen, ja då startar den!
Åker upp till Sara o Dennis, ställer bilen där för vi skulle ut och käka.
När jag ska hem startar den igen...pust, skönt då var det bara nått som hände då.
Skulle till jobbet imorse....startar den tror ni?? Nee precis, den gör ju inte det!
F**n jag blir galen, tack för det!
Så grymt störande, så det blev varken jobb eller träning idag =(.
Om man ska se nått positivt i det hela.....så somnade Mio sent i går, och vi skulle upp kl 05.30.hade varit en väldigt trött kille då, men då kunde han sova vidare så det var ju skönt för honom... =)


1 kommentar:

<3