måndag 14 februari 2011

Idag är det ingen..

....vanlig dag, för det är Alla hjärtansdag !!

Började dagen med lite jobb,.
Efter lunch ringde dom från förskolan....Mio är magsjuk.
Ja det var bara att åka och hämta mitt lilla hjärta.
Tvivlade starkt på att det var nått, för han var så pigg. Men sen blev jag varse.... men han verkar ju inte lida av de,t för så fort det var över var han sitt gamla vanliga jag..=)

Idag lyxade vi till det lite dagen till ära.
Blev plankstek till middag och kladdkaka till efterätt, inte dumt =)

Grämer mig lite över att jag har blivit så förskyld, lagom som man har kommit igång med träningen igen.
Hoppas det går över snart så man kan vara tillbaka på gymmet snart!

Nu blir det mys i soffan med min stora älskling!

Love

2 kommentarer:

  1. Vad gott med planka! :)Vi körde lat-varianten så vi köpte bara hem ost och kallskuret men det funkar bra det med. Vi åker till Stockholm nu på lördag (och flyger sen på söndag) så innan vi reser blir lite tight att få till en middag. :P Vi kommer hem sen 8 mars. När är det ni åker? Kram

    SvaraRadera
  2. Ost och kallskuret är inte fy skam det heller =)
    Ok då får vi ta en middag efter ni kommer hem ist.
    Vi åker 26 april, så då får vi se till att klämma in en middag emellan.

    Ha det nu så härligt på resan, inte det minsta avis ;)
    Kram

    SvaraRadera

<3