tisdag 12 januari 2010

Tisdags...

....bestyr.
Känns som det har gått ut på att prata i telefonen hela dagen..=)
Alltid trevligt. Det Bästa är att jag får så mycket gjort då... Så nu är jag inne på andra maskinen tvätt, plockat undan, rensat bland papper, lagt undan adventsljusstakarna.
Ja det börjar likna någon...=)

På råttfronten är vi inne på nummer 3, igår kväll tog min stora kisse den.
Vi har fortfarande inte kommit underfull med vart dom tar sig in!
Ikväll ska vi dra fram diskmaskinen, och spisen och kolla om det är där dom har hittat ett hål.
Hoppas!!!

Ikväll står det även squash på schemat, och efter det har vi bokat soltid...mmmm. Ska bli underbart! Jag har inte solat sen långt innan jag blev gravid.
Man känner sig så mycket fräschare, bara man får lite färg.

Nu ska jag börja packa Mios väska, för han ska var hos farmor & farfar när vi spelar!

Just det, imorgon ska vi se AVATAR i 3:de....ska bli spännande!

Hej svejs så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3