lördag 23 januari 2010

Här är vi...

...friska!!
Och tänker så förbli!
Jag ruttnar hellre bort här hemma än träffar massa folk, och chansen finns att man skulle bli magsjuk....
Usch det värsta som finns, tycker synd om er allihopa där ute som har skiten!

Igår var det kaos hela förmiddagen.
Börja med att vi skulle till veterinären med Rasmus.
Han är så tovig så det behövdes en rakning, som för övrigt gjorde oss nästan 1000 spänn fattigare...arrgg
Halv tio skulle vi vara där... 20 minuter innan upptäcker jag att kattburen inte står där jag trodde....aaaaaa panik!
For runt som en galning och leta, medan klockan tickade på med en väldig fart!
Bort, finns inte, kaputt!
Oki, hitta en låda, får tag i katten, katten vill inte vara i låda!
Nehe, efter ett antal försök, 5 min kvar tills vi ska vara där!
Tar katten under armen och springer ut till bilen, in med honom. pust.....
Råkade visst inte ha stängt dörren helt på passagerar sidan, han tränger sig ut, hatar att åka.
bil...
Fick tag på honom igen, och nu kom vi iväg...full fart till veterinären.
Kommer dit, katten är as stressad. törs inte ta honom i famnen ifall han skulle slita sig där, då hittar man väll honom aldrig.
Springer in ... ber om ursäkt att jag är lite sen, och frågar om hon har en kattbur jag kan låna. Det hade hon, som tur var!

När jag hämta honom tyckte jag så synd om honom.
Skapligt dragen...hahaha


Somnade i matskålen
Orka inte ens gå ur buren...=(

End of story


2 kommentarer:

  1. Kraken;-) Men fin blev han!!
    Kram på er/Tezz

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kommer så väl ihåg när Tequila fick rakas. Stackars katt, gick inte ut på flera dagar.
    Men fin blev Rasmus efter den turen.

    SvaraRadera

<3