fredag 8 januari 2010

En liten...

...lista =)

1. Din mobiltelefon: sony eriksson.
2. Din äkta hälft: Min Robban!
3. Ditt hår: Brun
4. Det bästa du vet: Att vara lediga tillsammans med familjen.
5. Din dröm inatt:vet inte.
6. Din dröm/ditt mål: Bli färdig med mig själv.
7. Rummet du är i: Gäst/data/skräprum.
8. Din hobby: Scrapping när andan faller på, vilket har blivit sällsynt tyvärr.
9. Din skräck: Förlora mitt barn.
10. Vill du vara om 6 år: Smalare..=).
11Var du igår kväll: På squash. vet inte om det stavas så =)
12. Vad du inte är: Blond.
13. En sak du önskar dig: En resa.
14. Var du växte upp:Vikbolandet.
15. Det sista du gjorde: Uppdatera travian...hehe =)
16. Dina kläder: Leggings!
17. Din TV: Är en projector.
18. Ditt husdjur: Katter.
19. Ditt humör: Riktigt bra, känns som saker och ting börjar rulla igång...me like!.
20. Saknar du någon: Ja
21. Din bil: Är ett stort misstag!.
22. Något du inte har på dig: Raggsockor.
23. Favoritaffär: Chilli
24. Din sommar: Tillbringar jag 2 veckor någonstans i Sverige med husbilen.
25. Älskar någon: Ja flera!
26. Favoritfärg: grön.
27. När skrattade du senast: idag
28. När grät du senast: sist jag kolla på film.

Vill du anta utmaningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3