lördag 9 januari 2010

Barr....

...överallt!!!
Som alla andra år så är man ju dålig på att vattna granen, likadant i år!
Det är ju ett rent h*****e att ta bort allt pynt, barr t.o.m barr i Bh:n!
Men nu är granen ut kastad...skönt. Nu återstår det bara att sanera hemmet från dessa små gröna stickiga barr!
Jag tog bort alla tomtar och gardiner oxå, är bara några dukar, och stakar kvar som ska bort.
Känns skönt att det är över nu.
Någon dag när jag hittar ett fint tyg ska jag sy nya gardiner till köket, då blir det hissgardiner...=). Jag har haft samma i flera år nu, så det är dags...

Vet inte vad kvällen har att erbjuda, vi får se. Om inget dyker upp så blir det att fortsätta städa, kanske inte det roligaste en lördag kväll men det är behövligt!

Vet ni vad som hände!!!!!
Våran katt Rasmus låg på hallgolvet mycket nöjd med sig själv...... med en råtta framför sig!!!
Har aldrig hänt att någon av katterna har tagit någon råtta INNE!!
Fy f**a jag kommer inte kunna sova förrens jag vet vart den har tagit sig in!
Jag har inget emot dom annars, men usch inne vill jag INTE ha dom!
Nu ska jag gå på råttjakt, hej så länge!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3