fredag 8 januari 2010

Tandläkarbesök....

....stod på dagens schema.
Jag kan inte säga att jag har tandläkarskräck, men jag tycker absolut att det är väldigt obehagligt. Hade inga hål som tur var =)
Sen sprang jag in på H&M en snabbis och byte en julklapp som Mio fick dubbelt av.
Jag älskar nalle puh serien med Tiger som H&M har, det är såå gulligt, så idag blev det en dress till...=)
Mio var för första gången hos Min Faster med familj., det hade gått jättebra.
Han låg på en filt, framför kakelugnen och mös när jag kom och hämta honom =)

På eftermiddagen skulle jag söva Mio var det tänkt, men jag somnade visst själv oxå, vaknade ett antal timmar senare av att Robban hade kommit hem, och varit hemma ett bra tag... ;)
Jaja skönt var det iaf =)

Imorgon blir det premiär pulkaåkning för Mio. R hittade en pulka idag, som vi har letat...=)
Så imorgon om det inte är för kallt så ska vi ta en liten sväng. Då ska kameran med!

Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3