torsdag 14 oktober 2010

Kissen...

...mitt hjärta!!!

Det har tyvärr inte bara varit roligheter sen blogg uppehållet =(
Min Kisse har vi tyvärr fått tagit bort=) Vi kämpade för att han skulle klara sig men det var för stora skador.
Jag har aldrig någonsin känt mig som jag gjorde den dagen när vi inte kunde hålla honom kvar länge, det var det tuffaste beslut jag någonsin tagit!
Det är tre veckor sen det hände, och han finns hos mig hela tiden, jag tycker jag ser honom, och hör honom varje dag. Han fattas mig någonting enormt!
Vi fick ett speciellt band månaden som vi kämpade ihop, som jag inte kan förklara....vi hjälpte honom med allt, tvätta sig, äta, gå på lådan, vi operera honom, vi var med varann dygnet runt, vi hoppades så att det skulle gå vägen, och ett tag såg det ut att göra det oxå.....men tyvärr så blev han sämre igen =(
Jag hoppas att han har det bra nu i katthimmelen.
Han var en underbar katt, den bästa!

Matte älskar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3