tisdag 19 oktober 2010

Brrrr....

....vad kallt det börjar bli!

Kan det vara möjligt att det ska snöa imorgon?! Det var iaf vad dom sa på radion förut idag.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det... är det inte lite tidigt?
Visserligen älskar jag julen och då känns den ju inte så långt bort =)
Fick Ellos katalogen vinter/jul idag, fanns massor med fint!
Men nu är det så att jag lovat mig själv att inte handla någonting innan vi ska till Ullared!!
Vet inte hur det ska gå till.! Det är ju två och en halv vecka kvar, och jag är så shopping sugen nu så jag vet inte vad =)
Vi får se hur det går med det löftet =)

På morgonen ringde min läkare, och ville att jag skulle röntga mig, så det är vad som står på schemat imorgon, kanske inte det roligast men, men.
Hoppas att det ser bra ut, känner mig iaf bättre och bättre för varje dag =)

Nu sover den lilla, och det blir nog lite mys i soffan =)

Kram och godnatt

3 kommentarer:

  1. Hej gumman
    Ja Du.....shopping tarmen suger. Jag vill jag vill jag vill!! Synd bara att vi inte åker tillsammans. Men vi får ta det i vår. Planerar det nästa gång vi ses tycker jag och bokar :) Bra att Du ska röntga dig i morgon. En extra koll är alltid bra. Hör av dig när du fått svaret! Kl är tre på natten och syster Fia ska ta en sväng om och kolla till mina filurer här på avdelningen. Längtar till min säng, tills vi ses och är dödligt sugen på saffran!
    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vi göra Karlsson!!
    Hoppas dina filurer hade det bra, =) och att du nu sover gott i din säng. Natti natti. Pusssss

    SvaraRadera
  3. Måste blivit något fel med klockslaget då jag skrev sist. Var nämligen klockan fyra i morse....sista natten jobbas nu....pust

    SvaraRadera

<3