lördag 23 oktober 2010

En underbar...

...lördag!

Igår var Robban på firmafest, och Mio och jag skulle ha mys i soffan med Pippi =)
Tyvärr så blev det inte riktigt så...=(
Jag fick ju så klart en fruktansvärd mensvärk! Jag trodde ärligt att jag skulle gå av på mitten.
Så mycket som jag hatar denna måntliga värk, kan jag inte beskriva.
Dom sa till mig innan jag fick Mio... att det kommer bli bättre efter du fått barn ska du se.....pyttsan!!! Värre än någonsin skulle jag säga!!
Tack för den!

Nog om det, jag överlevde ju ;)

Idag har vi haft en riktigt bra dag, varit till returpunkten med massor av skräp.
Mio var hos Farmor & Farfar under tiden =)
Sen nu ikväll blev det plankstek...mums!
Robban har satt upp två stycken lampor, och lite annat smått i gott.
Det är så skönt med helger när man inte har en massa måsten att göra!

Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3