torsdag 14 oktober 2010

En härlig...

.... dag på många sätt!!

Linda har varit här och scrappt, blev ett par julkort =)
Känns ju lite konstigt att göra julkort när solen skinner för fullt, men som sagt, några blev det.
Kan nog bli ett och ett annat till innan jag plockar undan =)

Fick ett recept av Elin igår på Kyckling lasange som jag tyckte lät spännande. Så den gjorde jag idag till Lunch, jätte god, kan jag varmt rekommendera.
Tyvärr så missa jag att fota men ni kan se den här och där finns även receptet.
Tack för tipset Elin=)

Ikväll kommer Brosan, Robban och han ska ha spelkväll =)
Älskar när jag har mina syskon omkring mig <3.

Hoppas ni får en trevlig torsdagskväll.

3 kommentarer:

  1. Tack för den goda maten och en suppertrevlig dag. Synd bara att tiden går så snabbt

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Ja den gör ju det, men då är det ju tur att vi har planerat in en dag till =)

    SvaraRadera
  3. Så lite så...delar gärna med mej vettu :) Den är verkligen toppen !!

    SvaraRadera

<3