söndag 17 oktober 2010

Helgen....

...som gått.

Vi var bjudna hem till Johan och Ullis i fredags, det var verkligen på tiden, vi kom fram till att vi inte varit där sen Valborg...=/
Dom hade slagit på stort med tre rätters, allt var himmleskt gott =)
Blev lite att dricka till såklart, så dom fick nattgäster =)
Tack snälla ni för allt gott, och tack Johan för "hotellfrukosten" mums!

I Lördags var det fotografering på förskolan. Man kan säga att Mio var "lite" svårflörtad ;)
Sluta med att mamma fick sätta sig på golvet och spexa lite, några finna kort blev det tillslut.
Till kvällen kom Robbans Bror med fru, och så deras ubersöta Isabella!! Den lilla tjejen kommer få många pojkars hjärtan att hoppa över ett slag =)
Vi bjöd på tacos och sen blev det film.

Idag har vi varit hos dom, vi fick inte nog igår =)
Ne vars Farmor och Farfar var där, så då passa vi på, så Mio får träffa dom lite.
Nu på eftermiddagen har jag burit in lite ved....det var ett litet test, då jag har gått och brutit ett revben...=( Hade hoppats på att jag skulle kunna komma igång att jobba denna vecka, men nee.... det går inte kände jag.
Är inne på min femte vecka nu som sjukskriven.....suck.
I början gick det ju bra, för då var jag ju sjuk samtidigt, men nu.....jag är så grymt rastlös!!
Hoppas verkligen att jag ska kunna jobba i slutet på denna vecka!

Nu blir det mys framför tv:n =)

Hoppas ni haft en trevlig helg.

kram

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig kväll...och för besöket dagen efter ;) Bellis tackar för komplimangen och hälsar att hon gärna busar lite med finaste Mio-kusinen snart igen!

    SvaraRadera

<3