måndag 18 april 2011

Tisdag....

...morgon.

Sitter i soffan och surfar lite. Mio kollar på Pippi =)
Igår var jag lite avis på er lyckliga som fick vara ute i solen....
En annan jobbade ju då 8:00 till 20:00..... =/
Men jag förstod att det var fint väder när man såg att kunderna kom in men shorts och t-shirt!

Annars har det varit fullt upp sen sist jag blogga. förra veckan bjöd på ett antal övertidstimmar!
I helgen var Sandberg och Ullis här =) Ullis och jag klöv ved hela lördagen, Grabbarna fällde träd.
På kvällen bjöd vi på mat och en hel de vin =)
Redan vi elva gick vi och la oss. Hårt arbete och vin är ingen bra kombination =)
Men vi var alla nöjda.
Söndagen fortsatte grabbarna fälla, och jag och Ullis elda ris. Vid lunch åkte dom hem. Vi fortsatte klyva ved, byta däck på bilarna och rensa i rabatterna.
Om man ska summera helgen så var den perfekt!
Nu är det påskvecka, och vi som jobbar inom handel vet ju vad vi har att göra =)
Men det är kul när det är fart på´t!
Blir en hård vecka, men vad gör det när man har 11 dagars ledighet framför sig!!!
Idag är det 1 vecka kvart tills vi åker!! Jiihuuu
I helgen måste vi in till staden och kolla efter en bikini. Sandaler till Mio fixade jag på en lunch i veckan som var.
Nu ska jag tvätta lite, sen blir det en förmiddag ute. Innan det är dags för ytterliggare ett kvällspass på jobbet =)

Puss och heeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3