torsdag 7 april 2011

???

"Varför ha låtsas vänner....
när man kan ha riktiga???"

Idag är jag ledig =)
Vi njuter.... har inte gjort många knop idag.
Lekt lego, ritat, sovit middag....en underbar dag, och den är inte slut på långa vägar!
Ikväll kommer Bella med föräldrar.
Blir att fixa lite middag, för sen ska vi ha planeringskväll inför resan....wiiiiii.
19 dagar kvar!!!!!!

Jag har ett problem...hittar ingen bikini till min väl tilltagna kropp =/
Var på stan en sväng igår. Tror vi var inne i varje affär som säljer bikini.
Målgruppen som har en j***a tur i år är 14-15 åringar. eller vuxna asiater kanske.....suck.
Bara halterneck och trekantsbikini....kul.
Visst det fanns ju baddräkter oxå...... till tant Agda!!, men va f**n inte är jag väll där än va??
Man fyller ju "tant" nu, så kanske skulle ha prövat en....
Och kanske är det så att man börjar bli gammal....för sandalerna till Mio som skulle inhandlas dom glömde vi bort.
Men en trevlig dag på stan var det iaf trots allt =)
Jag hade ju sällskap av mina underbaringa Sara och Fia <3
Dom är såå grymt söta i sina fina magar!!
Löv ju!

Nu blir det förberedelser inför middagen =)
Ååå vad jag ska pussa på Bella!

lots of love

2 kommentarer:

  1. Tack för myset!! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan man undra... Låtsasvänner är helt onödigt att ha. //Elin

    SvaraRadera

<3