tisdag 12 april 2011

En helt vanlig...

....tisdag.

Min underbara son sov till kvart i åtta.....tackar för det =)
Sov morgon I like!

Finns mycket som skulle behövas fixas med här hemma, men jag har inte lust, så jag struntar i det =)
Jag har iaf vikt tvätt, kör en maskin tvätt, plockat ur diskmaskinenen. Får se om det blir nått mer eller om jag bara ska slappa resten av dagen innan det är dags för kvällpasset på coop.

I söndags fynda jag! Det var vår marknad på Romantiska ting. Där hittade jag orkidéer för 50 kr st!! Så det blev 2 st, och en påsklilja som nu står på trappen och välkomnar en hem =)
Älskar vår!

Idag är det 14 dagar kvar tills vi åker till Turkiet!!
Och jag vet att tiden fram tills det är dags kommer gå fort!
Den här veckan jobbar jag varje dag. Till helgen kommer Sandberg o Ullis och sover över =).
Sen jobbar jag "dygnet" runt nästa vecka inför påsken. Och till helgen blir det mys med familjen och fira lite påsk. Sen åker vi!!
Jag ska vara ledig 11 dagar! Underbart =) Efter påskveckan på jobbet kommer jag nog behöva det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3