söndag 11 september 2011

På väg......


......till göteborg nu.

Dags för del 2 av 3 på frukt & grönt utbildningen.  Alltid lika spännande det här med att åka tåg ;). Idag ligger vi iaf skapligt med i tidtabellen. Är nått fel med tåget som gör att det känns ostabilt, och att det kränger i kurvorna.....suck. Pga detta så kan vi inte åka riktigt lika fort som vi ska. 

Gör mig inte så mycket idag, för jag har fått 1:a klass.  Har det rätt bekvämt och bra ;).

Mio och Robban vinkade av mig vid tåget. Och Mio blev jätte ledsen när jag gick på :(. Usch vad jobbigt det var.  Blev en del Mamma tårar då oxå......

Man känner sig så elak mot dom.  Han fattar ju inte att jag kommer tillbaka om ett par dagar ju :(.

Hoppas han är vaken när jag kommer fram så jag kan ringa och prata med honom.....mammas plutt!

Jaha ladda för en ny vecka med nya tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3