söndag 15 januari 2012

Söndagar....

....är bra mysiga.
Ligga och dra sig, lång frukost. Härligt!

Tyvärr så är Mio inte bra i sin mage =(
Så det blir att vara hemma med honom i morgon.
Som tur är är det inget som verkar störa honom, han är lika pigg och busig som vanlig =)

Nu ligger han här och sover middag, mitt lilla hjärta!
Det slår mig ofta nu, hur fort det har gått från att han var liten , tills nu, han är ju en stor kille =).
Lite ångest får man ju, samtidigt som det är så kul nu. När dom var små, var det mest mys.
Nu är det så kul att följa honom...nya upptåg hela tiden =), och nya ord, det kommer i en väldig fart....vissa förstår man, andra inte ;)
Känns som att vi är inne i en period där han känner sig trygg, sällan några utbrott och skrik och gap som det var tidigare ett tag. Lite lugnare på trotset är det oxå =).... Huuuu det kanske jag inte borde säga...... får jag igen kan jag tänka mig ;)
Det som verkar vara mest intressant nu är djur. Hur dom låter, stora, små, arga, om dom har stora tänder osv.
Dinosaurier är favoriten!!
Tycker det är lite kul, för brosan älskade dinosaurier när han var liten, så Mio har fått hans.
Han kunde vad alla olika sorter hette, nästan lite nördig ;) hahaha

Idag blir det att få bort stakar och julgardiner...nu är det verkligen slut på´t.
Annars blir det nog inte många knop idag.

Skickar till min underbara Tezz!
Du är så j...la bra!!
Tack för senast
Pözz =)

Trevlig söndag alla fina

4 kommentarer:

  1. Mys ;) Man förvånas alltid över hur fort dom växer.
    Det där med trots ;) du vet inte vad som väntar *S*
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Jo Linda, jag kan tänka mig att det är bara en tidsråga innan det är här igen ;)
    Hoppas det är bra med de dina. Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, nu måste jag kommentera ju:-) kan bara säga tack det samma!! Du är bäst i kul va det:-) nästa gång dansar vi skosulorna av oss:-))

    SvaraRadera
  4. Ha ha Japp nu var du tvungen ;)

    SvaraRadera

<3