söndag 1 januari 2012

2011....

...bye bye.

Välkommen 2012 =)!

Tänkte sno en lista från en kär vän =)

Årets bedrift:
Att klara av Diplomeringen på frukt & grönt utbildningen =)

Årets beslut:
Att bli frukt och grönt ansvarig.

Årets kris:
Lite mycket jobb, och alldeles för lite fritid!

Årets Nyhet:
Att det kommer en "kusin" till Mio =)

Årets resa:
Turkiet resan tillsamman med underbara människor <3

Årets höjdpunkt: (er)
Min 30 års-fest
Resan till Trosa med Pippi och Ida
Turkiet!

Årets plagg:
Onepiece!

Årets högtid:
Midsommaren var väldigt mysig.

Årets minus:
Att jag inte hunnit med min vänner =(

Årets plus:
Känslan av att trivas hemma, älskar mitt hem!

Årets låt:
What are words med Chris Medina

Årets viktkurva:
Börja ganska mycket ner
lite upp
sakta ner igen =)

Årets inköp:
Min fina bil =)

Årets present.
Allt som jag fick när jag fyllde år.

Årets bebisar:
Efterlängtade fina Joel, Alva och Ebba!

Årets förlust:
Vår fina vän och kollega =(

Årets tv:
Bonde söker fru.

Årets föda:
Ägg i alla former =)

Årets fika:
.......

Årets Tjejgrej
Ullared m Mamma och Lola!

Årets Backupp plan:
.......

Årets motion:
Lola och mina pass på måndagar och onsdagar =)
Klapp på huvudet till oss!

Har inga direkta nyårslöften.... men jag har gått tillbaka till mina "rätta" timmar på jobbet. Vilket kommer göra att mycket av det jag vill få ut av detta år kommer att gå mycket lättare =)



2 kommentarer:

  1. turkiet/ullared/- och träningsLolajanuari 01, 2012

    Vi är bäst! ;D

    SvaraRadera
  2. Bättre kusin än Mio kan man nog inte få.. Å det ska bli så mysigt!
    Kram Sara

    SvaraRadera

<3