torsdag 19 maj 2011

Säger som Mio.....

.....ooojjjjjjj =)

Ja, oj vad jag har blivit firad!!!
30 årsdagen har kommit och gått =)
Allt har gått jätte bra, från förberedelser till svabbning av väldigt kladdiga golv!!!!
Igår var sista firandet, då var det tjocka släkten som kom.
I lördags var det alla min underbara vänner!!
Vilken fest, kommer jag aldrig glömma.....vissa av oss höll igång till kl halv sex på morgonen.
Är så glad att det blev så lyckat!
Vilka vänner sen!! Vad dom hade fixat och styrt. Det var uppdrag på uppdrag....mer eller mindre pinsamma, men det får man ju bjuda på =)
Fick så fina presenter, eller upplevelser ska man kanske kalla det!!
Av kompisarna fick vi en spa weekend.....har aldrig varit på spa ,så det ska bli mysigt.
Sen fick jag en resa till BARCELONA!!! Det fick jag av Brosan, Mamma, Peter & Malin
Oj, vad glad jag blev! Inte dåligt att åka utomlands 2 gånger på ett år!!
Bara jag och Robban som ska åka, ååh vad jag längtar tills vi ska åka!
Sen fick jag presentkort på kläder av "brosorna" m sambo =)



ETT STORT TACK TILL ALLA SOM GJORDE MIN 30 ÅRS FEST TILL ETT UNDERBART MINNE!!





3 kommentarer:

  1. Kul med en lyckad fest !! Hoppas på lite bilder sen då

    SvaraRadera
  2. Blev det några bilder Monka?? Tänkte eftersom fotografen blev fullare & fullare... =) Hahah Kan säga att det finns ett par bilder på Bullen & Pullan... =) Hahah KRam

    SvaraRadera
  3. tuddeloo kussiiiin;) va fin min rosa blomma blev i ditt hem;)

    super trevligt har allt varit, kalaset hos dig med grillat o festen i kättinge:)

    haha och nej, inte ett dugg tjatit gällande min katt............................. haha;)

    SvaraRadera

<3