tisdag 24 maj 2011

Jag vill....

....blogga, men tiden räcker inte riktigt till tyvärr.....

Ska lägga ut bilder från Turkiet så småningom....
Även från festen ska det komma bilder, dom har inte jag själv, så det måste fixas först....så ni får hålla till godo så länge =)

Mycket jobb nu som rör sig i mitt huvud.
Jag har fått ansvaret över frukt och grönt avdelningen!!
Jätte kul, men oxå väldigt stora krav.
Men jag tar det som en utmaning =)
Jag ska gå en diplomerad frukt & grönt utbildning nu snart....så idag har jag gjort en massa förberedelser inför den.
Mycket ideér som snurrar =)


Längtar så mycket tills imorgon!
Då ska jag vara ledig, ha en heldag med Mio!! Vi ska åka till Fia och hälsa på
Sara kommer dit oxå, sen ska vi "göra" Sörping!
Mysigt värre!

God natt mina fina.

2 kommentarer:

  1. Lycka till Hjärtat, det kommer gå jättebra!! =) Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera
  2. Ha, ha hoppas att du oxå går i rensar disken på nätterna det har jag gjort många gånger;-) kommer fixa det där kanon, lycka till med utbildningen!! Kram tezz

    SvaraRadera

<3