torsdag 2 december 2010

Att man aldrig ...

....lär sig!

Jag sa häromdagen.....vilken tur vi haft som klarat oss från maginfluensa....
Det skulle jag ju inte sagt.....Mio kräktes flera gånger inatt =(
Nu ska jag ju inte måla f**n på väggen än. Han har faktiskt inte kräkts sen kl 4 i natt. Har vi "tur" så var det bara nått han fått i sig som ville upp...
Har lite halv panik nu, vår tvättmaskin har gått sönder, trevligt när man har tre uppsättningar med nerspydda lakan och pyjamisar!!
Får nog bli en sväng till mamma ikväll och tvätta... Eller så hoppas jag Robban kommer hem med en ny tvättmaskin som någon vänlig själ ville ge oss i förtidig julklapp!!
F**n jag hatar detta.....när blev jag rik???

Idag ville jag verkligen jobba!! Vi ska ha medlemskväll med julbord, clowner som julpysslar med barnen, massa demos, och en massa annat kul....

Hmm ....kanske inte så kul inlägg men...men så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3