tisdag 9 november 2010

Vad är detta.....



..... som kommer och yr i luften =)

Älskar verkligen snö!!
Dock så ställer det till det för oss, vi har inga vinterdäck till någon av bilarna....suck
Plogen till traktorn är trasig. Det är ju inte det, att vi inte trott att det kommer snöa i år direkt....men ändå så blir man lite tagen på sängen.
Usch vad jag blir less på´t. Tycker att det är otäckt som f**n att åka utan vinterdäck, känner mig som en nybörjare varje år när första snön kommer =(
Ännu värre har det blivit sen man fick Mio.
Jaja nu är det som det är, bara att ta tag i det!

Igår kom vi hem från Ullared!
Det var Jag, Sara, Mamma & Malin som åkte.
Jag kan inte fatta, jag blir som en barnunge när jag kommer dit =)
Löv it!!! =)
Hitta det mest jag skulle ha, och så en hel del till...hmmm =D
Längtar redan till nästa gång!

Ska börja fixa till mig inför kvällspasset på Coop =)



Handlar ni på Coop??
Om inte, gör det!! 5% på ett år, kan ge tillbaka många tusen lappar!!

Ehh ICA har bara 1 % , bara så ni vet ;)

Puss & Kram!


3 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är otäckt med vinterdäck att köra när första snön kommer. Kör försiktigt.

    SvaraRadera
  2. Ullared... kan tänka mig att du trivdes! Det är en kul affär :) Ibland kan faktiskt vinterdäck få en att inte respektera halkan utan köra som om det inte är halt pga att man har just vinterdäck (förstod någon något av detta?) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja Marita, i många fall så kan det säker vara så.
    Men det gick ju bra iaf =)
    Kram

    SvaraRadera

<3