torsdag 11 november 2010

Det retar mig...

...som Pippi brukar säga.

För ett tag sen fick jag hem Ellos katalogen/jul.
Hitta där i en jätte fin adventsljusstake.
Jag tänkte så att jag vänta och ser om man kanske kan hitta någon liknande i Ullared.
Fanns ju såklart ingen.....så igår ringde jag och beställde den.....tror ni den fanns kvar??
Ne precis, självklart inte! Jag kan inte sluta tänka på den, f**n att jag skulle vänta!!
Men Robban är ju söt......- om jag får se på den kanske jag kan göra en åt dig...=) haha gulligt!
Dagen som gått har bara svishat förbi. Fick jobba över en timme, sen hämta Mio.
Åkte hem, somna båda två framför Telletubbies =)
Gjort mat, badat och nu är det dags att sova...

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillade vad du såg...och hoppas jag får se dig snart igen..och en ny marknad är ju redanplanerad och då blir det vårmarknad istället...:0) hoppas dagen varit bra, kram VIOLA

    SvaraRadera
  2. "om jag får se på den kanske jag kan göra en åt dig..." - haha, varför tycker jag mig känna igen det där ;D Gulliga han!

    SvaraRadera

<3