onsdag 31 mars 2010

Oj oj....



...nära ögat...!!

Igår när jag åkte hem från Fia var jag såå nära att krocka med ett rådjur!
Usch vad otäckt det var, hjärtat slog ett antal volter, och jag blev alldeles kallsvettig...=(
Det tokiga var, att det jag tänkte på, var att jag hade mina scrappsaker i bilen.... så jag höll emot dom när jag bromsa med ena handen, och den andra parera jag med....smart drag...;)
Men det gick ju allt bra iaf..=)

Fia och jag hade en härlig kväll, 2 kort blev gjorda på hela kvällen.
Kan säga att det var mest fnitter och, och en del "tillbehör" blink blink...hehe.
Tack snälla vännen för det!!!

Trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. I bland TÄNKER man INTE så smart i panik ögonblick... =/

    Önskat att jag varit där.. Men jag vet INTE med extra tillbehören..Hahah Men försäg fick ju information om dem i telefon i allefall...HAhahah

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahaha. Jag har alltid varit givmild tjejer!

    Kram Fia

    SvaraRadera

<3