måndag 21 december 2009

Kan du isäa dteta?


Braa 55% av floekt kan.

Jag kndue itne tro att jag fkaitkst kndue frsötå vad jag lstäe. Den fneoelmana kfraetn i mnänisnaks hjnräan kan, elnigt en undiöserknng i Cmabrigde Uinervtisy, lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Vrfaör vi kan det, är att hjnräan lsäer itne vrjae bostakv för sig, utna hlea odert som en hel. Hägtfit va? Och jag som altild ttort att svata rtät viart vitgkit!

4 kommentarer:

  1. Jag kunde! :-)
    Gud vad häftigt!

    God jul vännen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Visst är de häftigt! Men det kan ju inte vara lika lätt om man är dyslektiker?
    God jul på er!

    SvaraRadera
  3. Ja det där är bra lustigt egentligen. O att folk orkar bry sig i om man råkat stava fel här o där, fast de förstår det dom läser!!! Krma

    SvaraRadera

<3