söndag 19 februari 2012

Söndag.

Aj mitt huvud!!
Känns dom huvudet ska explodera =(
Vill bli frisk nu!
För att se någonting positivt med det hela...... så har jag tid att sitta och leta inspiration inför vårt nya projekt ;)
Det kommer bli en inglasad altan/uterum!!!
Som jag längtar! Tänk vad härligt att kunna förlänga sommar kvällarna därute!
Så fort tjälen gått ur marken påbörjas bygget =)
Tihi jag blir alldeles lycklig bara jag tänker på det, hahaha.
Kommer bli såå mysigt. sitter och funderar på om man kanske ska ha ett minikök därute....mmm det vore nice, och en vinkyl, och en grill, och en, och en......ja tankarna går på högvarv nu =)

Här kommer ett axplock av inspirationsbilder, skulle vilja ta lite där och lite här =)






2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt! Längtar redan till invigningen:-) krya på dig nu! Kram Tezz

    SvaraRadera
  2. Jag med! Då blir det bubbel!!! =)

    SvaraRadera

<3