onsdag 10 februari 2010

Du är tillsammans med? Robban
Och varför det? För att han är han...=)
Har han fått något smeknamn av dig? Honey säger jag ibland
När blev ni tillsammans? Länge sen =)
Hur träffades ni? Genom vänner
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Hehe ja det kan väll säga...;)
Hur gammal är han? 30 i år
Älskar du honom? Tonvis!
Har du slagit honom? ne in vad jag vet, kanske någon gång i sömnen...=)
Har du roligt med honom? Ja, ofta.
Skulle du kunna bo med honom? Det gör jag redan.
Har du gjort ett sugmärke på honom? Ja länge sen, kanske han skulle få ett av mig på alla hjärtans dag....;)
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans?Alltid hoppas jag!
Får han dig att skratta? Ja, absolut.
Säg ETT ord hur du känner för honom? Vansinnigt kär
Vad för slags filmer ser ni ihop? Alla, Robban är allätare.
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Inte varje dag längre, men lite då och då kommer små fjärilar....
Vad har han för ögonfärg? Melerade
Vad är det finaste du fått av honom? Vår son!
Har ni samma humor? Jaa oftas.
Planerar ni framtiden ihop? Ja, absolut.
Skulle han bli en bra pappa? Han ÄR en bra pappa.
Vad gjorde ni senast ni träffades? Byggde vägg.
Vad gör han när han inte är med dig? Jobbar oftast
Är du svartsjuk på andra tjejer? Kan jag vara, sällan men det händer, beror på vem tjejen är ...
Har ni bråkat nångång? Typ, aldrig.
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Nix
Skulle du kunna vara otrogen? Nej, absolut inte...
Vem håller i fjärrkontrollen? Båda...inte samtidigt dock...;)
Går ni ut ofta? Ne, men det händer, skulle gärna gå ut oftare...
Har ni samma musiksmak? Nej, inte alltid
Är hans familj trevlig? Ja, absolut.
Är han romantisk? Nja, sällan....
Har han någon fobi? Nej, inte vad jag känner till...
Gillar han sport? Nee..kampsport isf...om man räknar det till sport...... gör inte jag..
Är han en djurvän? Ja verkligen...
Kan han sjunga? Pass
Spelar han nått instrument? Nej
Kan han laga mat? Det kan han absolut.
Är han envis? Nej, beror på vem man jämför med...;)
Tycker han om att resa? Ja han skulle nog tom vilja bo utomlands.
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? Det kommer jag inte ihåg.
Vad var det senaste han sade till dig? Kan jag ta den här.....

Tagen lista av Anna.... ta gärna den av mig...någon som känner sig manad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

<3